Literary history of England (Record no. 6465)

000 -LEADER
Fixed length control field 00609nam a22002057a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
Control field SCBCCL
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
Control field 20210823154637.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
Fixed length control field 201129s1967 ii ||||| |||| 00| 0 eng d
020 ## - ISBN | আই এস বি এন
Price | দাম Rs.1695.00 (set)
ISBN | আই এস বি এন 0-415-04586-X
040 ## - CATALOGING SOURCE । সূচিকরণকারী সংস্থা
Original cataloging agency SCBCCL
082 ## - DDC | ডিউই দশমিক বর্গীকরণ
Classification number | বর্গসংখ্যা 820.9
Book Number | গ্রন্থাঙ্ক LIT\L V.2
245 00 - TITLE STATEMENT | আখ্যা বিবরণী
Title | আখ্যা Literary history of England
Statement of responsibility | লেখকের দায়িত্বের বিবরণ edited by Tucker Brooke and Matthias A. Shaaber
Sub title | উপআখ্যা the renaissance 1500-1600
260 ## - IMPRINT | প্রকাশনা ক্ষেত্র
Place of publication | প্রকাশ স্থান New Delhi
Name of publisher | প্রকাশকের নাম Routledge
Date of publication | প্রকাশ কাল 1967.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | বাহ্যিক বিবরণ অঞ্চল
Page / Vol. No | পৃষ্ঠা / খন্ড সংখ্যা v.2
500 ## - GENERAL NOTE | সাধারণ টীকা
General note | সাধারণ টীকা Includes index
650 0# - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | বিষয় শিরোনাম - মূল বিষয়
Topical term | মূল বিষয় English literature
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME | অতিরিক্ত সংলেখ - ব্
Personal name | ব্যাক্তিনাম Brooke, Tucker
Relationship ed.
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME | অতিরিক্ত সংলেখ - ব্
Personal name | ব্যাক্তিনাম Shaaber, Matthias A.
Relationship ed.
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Books
Holdings
Withdrawn status Lost status Damaged status Not for loan Home library Current library Date acquired Total Checkouts Call number Accession number Date last seen Price effective from Koha item type
        SUBHAS CHANDRA BOSE CENTENARY COLLEGE LIBRARY SUBHAS CHANDRA BOSE CENTENARY COLLEGE LIBRARY 26/09/2013   820.9 LIT\L V.2 16284 23/08/2021 23/08/2021 Books
SCBC College © 2021 | Powered by Koha. | Customised by Bengal Library Association.